WEKO3
アイテム
<Original Paper>Hearing Impairment in Children
https://doi.org/10.15112/00000021
https://doi.org/10.15112/000000219ba9d6ab-02a1-4ca0-8b71-0d359ca5e012
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
|
| Item type | 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 1995-01-01 | |||||||||
| タイトル | ||||||||||
| タイトル | <Original Paper>Hearing Impairment in Children | |||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 言語 | ||||||||||
| 言語 | eng | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | medical speech therapist | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | hearing-impaired children | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | language learning conditions | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | language ability | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | effect of speech therapy | |||||||||
| 資源タイプ | ||||||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
| ID登録 | ||||||||||
| ID登録 | 10.15112/00000021 | |||||||||
| ID登録タイプ | JaLC | |||||||||
| item_1_description_1 | ||||||||||
| 内容記述タイプ | Other | |||||||||
| 内容記述 | P(論文) | |||||||||
| 著者名(英) |
MORI, Toshiko
× MORI, Toshiko
× MAEJIMA, Takako
|
|||||||||
| 著者所属(英) | ||||||||||
| en | ||||||||||
| Department of Sensory Science, Faculty of Medical Professions Kawasaki University of Medical Welfare | ||||||||||
| 著者所属(英) | ||||||||||
| en | ||||||||||
| Department of Sensory Science, Faculty of Medical Professions Kawasaki University of Medical Welfare | ||||||||||
| item_1_textarea_12 | ||||||||||
| en | ||||||||||
| This paper surveys the speech therapy methods used with hearing-impaired children.Several problems in the development of hearing-impaired children are explained, including speech therapy by auditory training to alleviate the problems. The validity of Mon's check-list and Mori's language ability test were demonstrated using four sample cases. Finally, the important points of speech therapy in hearing-impaired children are discussed. | ||||||||||
| bibliographic_information |
en : Kawasaki journal of medical welfare 巻 1, p. 117-129, 発行日 1995 |
|||||||||
| item_1_publisher_23 | ||||||||||
| 出版者 | 川崎医療福祉学会 | |||||||||
| item_1_source_id_13 | ||||||||||
| 収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||
| 収録物識別子 | AA11108172 | |||||||||
| item_1_source_id_19 | ||||||||||
| 収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||||
| 収録物識別子 | 1341-5077 | |||||||||