ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. Kawasaki journal of medical welfare
  2. Vol.29
  3. No.1

Learner-led and Inclusive Approaches to Language Learning Through Group Presentations: Practitioner Reflections on an English Presentation Course

https://doi.org/10.15112/0002000035
https://doi.org/10.15112/0002000035
06f932bc-d497-4d8a-a105-8a0b3d975506
名前 / ファイル ライセンス アクション
05 Evelyn PDF (140 KB)
Item type 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2023-10-26
タイトル
タイトル Learner-led and Inclusive Approaches to Language Learning Through Group Presentations: Practitioner Reflections on an English Presentation Course
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 group presentations
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 inclusion
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 creativity
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 learner-led
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 language learning
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.15112/0002000035
ID登録タイプ JaLC
ページ属性
内容記述タイプ Other
内容記述 P(論文)
著者名(英) HAYASHIBARA, Evelyn

× HAYASHIBARA, Evelyn

en HAYASHIBARA, Evelyn

Search repository
著者所属(英)
en
Department of Medical Secretarial Arts, Faculty of Health and Welfare Services Administration Kawasaki University of Medical Welfare
抄録(英)
en
The purpose of this paper is to outline an English presentation course focusing on inclusivity.
English presentation courses should address the problems of students who are too shy to speak in front of other people and students with learning difficulties. This kind of English presentation course should be an opportunity to integrate people with different talents and possibilities.
Especially Power Point presentations, games as well as video- and poster creations are fun activities and facilitate inclusion. The author’s experiences in research about dyslexia helped significantly in understanding the problems of people with learning difficulties and to create this course. The course outline and reflections may be useful for other teachers who are looking for a way to help their students regain confidence and a sense of fun in their English lessons.
記事種別(英)
内容記述タイプ Other
内容記述 Educational and Practical Research
言語 en
書誌情報 en : Kawasaki Journal of Medical Welfare

巻 29, 号 1, p. 31-38, 発行日 2023
公開者
出版者 川崎医療福祉学会
言語 ja
雑誌書誌ID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11108172
ISSN
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 1341-5077
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-10-26 09:43:15.129323
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3